dimarts, 16 de juny del 2015

Cosim plegades: Morocco shorts


Ja tenia ganes de poder-vos ensenyar aquests pantalons curts. Fa unes setmanes Celina Bailey de Petit à Petit and family va demanar si algunes cosidores volien participar en una prova de patró. Havia dissenyat uns pantalons llargs, que podien tenir la seva versió en curt, i havia preparat junt amb el patró un tutorial. Necessitava cosidores per veure si les instruccions s'entenien i si les diferents talles eren correctes.

Així que m'hi vaig apuntar. I al cap de pocs dies rebia els patrons i les instruccions, amb l'encàrrec de fer un short per una nena de 6 anys i un short per un nen de 3.  Mans a l'obra.

La primera dificultat van ser les butxaques. Les davanteres em van ser senzilles de fer, ja que n'havia fet altres vegades, però les del darrera, tot i optar pel que em va semblar la versió més senzilla, se'm van atravessar. No em van sortir com volia i les llengüetes van quedar desiguals. Les vaig acabar de retocar, per dissimular els errors, amb uns botons que les mantenen aguantades.

La segona dificultat la cintura. Tot i que havíem quedat que es podien adaptar coses vaig voler-lo fer sense cap variació i sense pensar que la meva nena té una cintura massa esquifida. Ho sé. Em costa trobar-li pantalons d'allargada bona i cintura perfecte. I vaig pensar: Si són curts no es notarà l'allargada. Però no en la cintura. Resultat: Li cauen.

El que sí que em va servir al fer aquests pantalons és per veure com estava explicat el patró, detectar petits errors o dificultats i aprendre també dels meus errors. I amb aquestes que vaig decidir atacar la segona versió dels pantalons. Amb modificacions. Els shorts pel nen de 3 anys. El canvi va ser la cintura, perquè és massa petit per saber-se cordar (tot i que ho intenta) i li és molt més útil tenir pantalons amb goma, que siguin fàcils de posar. Amb aquests, dificultats apreses, van ser molt més fàcils de fer.


I evidentment no ens quedarem sols amb aquests models. Li dec uns de bons a la gran i a més són tant adaptables per colors, estampats, llargada que en podem fer una col·lecció sencera. Si us atreviu a fer-los vosaltres mateixes podeu trobar el patró aquí. I si us han agradat però cosir no és lo vostre podeu encarregar-los aquí


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...