dimarts, 10 de febrer del 2015

Atelier: Primeres mostres de la Kids Clothes Week

S'ha acabat la Kids Clothes Week. I aquest any he aconseguit allò que pensava que seria impossible. De tres jerseis de forro polar he pogut convertir-ho en dos jaquetes i uns pantalons. I encara m'ha quedat roba d'un dels jerseis per fer-ne alguna cosa... ja pensarem en què.

Però no només he tingut temps de cosir aquestes peces sinó que també he tingut  temps d'abrallar-me amb l'overlook (quan va bé és genial, quan decidim que ens tenim mania salten agulles o em costa lo seu enfilar-la) i acabar unes peces que tenia, bàsicament pantalons d'aquells que els hi faltava posar la goma elàstica, feines que em deixo per vespres de sofà i sèries.

Així que la Kids Clothes Week ha acabat amb 8 peces acabades i preparades per ser estrenades. Encara que alguna haurà d'esperar a temps més bons, quan l'estiu faci acte de presència...

I vosaltres també heu tingut una setmana ben productiva?




2 comentaris:

  1. Carai! Molt bé!!! La nostra ha sigut productiva però menys

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja tinc ganes de veure què has fet :)

      Jo la veritat és que he aprofitat per avançar coses que tenia pendents

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...