divendres, 9 de maig del 2014

Atelier: Canvis i plans

Després d'uns dies de descans i amb petites reformes a casa tornem a la rutina.


L'habitació que compartia amb els nens ha passat a ser seva. S'ha ampliat el racó de lectura. L'atelier ha anat amb l'escriptori, el despatx, per treballar als vespres els dos, cadascú a la seva taula.

Sí, ho podeu dir. He sortit perdent en algun cas (m'he quedat sense finestra). Els nens han guanyat un bon espai de jocs i jo ara tinc el despatx junt amb la taula de costura, el prestatge que va unit a la taula ha quedat destapat pels dos costats i és més fàcil guardar el material... I també, si us heu fixat, encara hem de posar alguna llum...


I des d'allà és on estic plantejant les noves peces, les novetats que espero tenir ben aviat. Se m'està fent una llista bastant llarga, amb el tutorial de monstres, uns quimonos estampats amb els seus conjunts de pantalonets llisos, vestits, camises, unes faldilles de les quals encara dubto quin dels dos models triar...


De moment tinc les teles preparades, patrons escampats per la taula, etiquetes apunt. Només el falta que la Puck em deixi treballar sense atacar-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...