dimarts, 20 de maig del 2014

Aparador: De revistes i altres propostes

Coneixeu Stylo? És una revista online de moda infantil que utilitza bloggers cosidores conegudes i els hi demana que creïn una peça de roba, que expliquin a quines botigues compren, etc. de moment han sortit dos números.

També, de revistes de moda infantil existeix Ottobre. Ottobre ofereix patrons i una dosis alta d'idees, però el problema és que és de pagament.


En castellà tenim per una banda Ganchitos, per amants del ganxet i El Costurero Magazine, que vol oferir informació útil relacionada amb el món del disseny i la creativitat, oferint reportatges sobre artistes, projectes...


Jo sóc de les que m'inspiro amb aquestes revistes. Puc passar-me hores davant d'un Burda Kids, una revista digital, pinterest o fins i tot davant del catàleg de Vertbaudet inspirant-me, pensant què cosiria, què m'agradaria tenir... O què m'agradaria ensenyar.

I aquí és quan el meu cervell va a mil. Revolucionat amb idees que em venen al cap. Revolucionat pensant en com ens podríem inspirar, com podríem ensenyar el què fem, com podríem "jugar"... amb patronistes d'aquí, amb cosidores que ensenyessim el què fem. Direu: sí, tens unes idees de marciana. Però us apuntaríeu? No seria un "cosim plegades". Seria diferent. Hi ha els cose conmigo de la pantigana per exemple, però són setmanes que cuses una peça seva, però jo penso més en una KCW: una setmana per fer el que vulguis. O un aparador on ensenyar tutorials, botigues, peces...

Sou moltes les cosidores/ costuretes que hi ha per la xarxa. Ens animem? Si voleu col·laborar amb aquesta idea marciana, si teniu idees semblants, us convido a deixar un missatge per aquí, per les xarxes habituals (facebook i twitter) o un privat si ho preferiu. I en parlem, en donem voltes... a veure si surt alguna cosa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...