dimecres, 10 de juliol del 2013

Showroom d'AticWear

Fa uns dies vaig anar al meu primer showroom.

El van organitzar les noies d'AticWear, unes noies meravelloses que fan una roba per adult (i alguna cosa per nen) molt comòde i alegre. A més vaig fer un curs de costura amb elles, on em vaig fer una samarreta "del seu estil" així que sé de primera mà com treballen les robes, les dificultats o facilitats de crear cada peça...

Fa poc van haver de tancar la seva botiga física que tenien a Mataró. Però mantenen botiga online i ja hi han presentat la nova temporada.

El showroom va ser d'allò més casolà. Es va fer a casa d'una famíliar de les noies d'AticWear, al menjador. Una situació una mica curiosa però que et feia sentir comòde, com si ens coneguessim totes de tota la vida (d'alguna cosa o d'una altra coneixiem a algú).


Després de probar roba podiem fer la nostra comanda, demanar algun arreglillo, pensar en la propera compra...

Així que vaig marxar a casa amb unes faldilles per mi i una samarreta pel petit. Si els altres membres de la família volien alguna cosa que haguéssin vingut (la veritat és que hi havia uns vestits molt macos per nenes)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...