dijous, 31 de gener del 2013

2013, de propòsits i de novetats



Vaig planejar-me molt bé durant les vacances de Nadal com seria el "nou any". Vaig fer llista de bons propòstits. Alguns pocs minuts després ja vaig trencar, altres els intento mantenir, però sempre amb el meu sempre "últim moment" o "última idea".

Hi ha novetats que us explicaré més endavant, quan estiguin més consolidades però bona part dels canvis i dels meus nous propòsits tenen a veure amb Superyuppies, i en particular amb l'Èlia. No recordo com vaig arribar a elles, sé que va ser per voltants de la tardor passada i em vaig fer seguidora automàtica dels seus consells i de les seves propostes. Una d'elles era el seu Blog Planner. M'el vaig mirar i remirar i per mala sort ha estat un d'aquests propòsits que ha caigut de la llista. No, no em sé planejar amb tanta dedicació. Però alguna cosa n'ha quedat de la idea.

Una idea que ha quallat més en el planning setmanal de Mr. Wonderful. Aquest sí que intento seguir més. El tinc penjat a l'atelier, és general. Marca les feines genèriques per aquell dia (pensar en posts, cosir, fotografiar o simplement vaguejar al sofà mirant una bona sèrie).

També, gràcies a Superyuppies estic embolicada en un altre tipus de planning. Un Social Media Planning de la mà de Mousse. Amb ganes de treballar amb ells.

A poc a poc el tema fotogràfic també intento que agafi més cos, amb la Vuelta al Mundo i amb Slow Walk com a temes principals.

I l'organització de l'atelier és tot un altre tema. No acabo una que en faig una de nova. Tinc novetats. Tinc noves peces apunt de veure la llum (i sota el vist-i-plau de la meva filla, que se les prova i critica). I encara estan per acabar que ja m'he liat una de nova al cap: no sé què preparen a l'escola que han demanat si algú sabia cosir, amb la mala sort que ho han comentat quan jo estava davant i ja he hagut d'aixecar la mà. No m'ha dit de què es tractava així que tampoc us puc avaçar res. Però depenent com, tot el planning de febrer passarà a millor vida... coses de ser una mare-lianta-hiperactiva i treballadora. Com si tingués temps de tot...







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...